28 Ekim 2010 Perşembe

italyan salatası


  Bizimkiler içli köfte yapmışlardı (onun tarifini daha sonra vereceğim) bende yanına yoğurtlu bir salata yapmak istedim. Ne zamandır aklımda kalmıştı İtalyan salatası onu yapayım dedim. Ben içine ayrıca kara lahana de ekledim. Ben patatesi az yapmışım ama o hoşuma gitmedi. Adedince sayı veremiyorum göz kararı işte.

 İtalyan salatası:
patates
havuç
salam
kara lahana
kornişon turşu
yoğurt
mayonez
tuz

püf noktası tüm malzemelerin tümünü julyen doğruyor olmamız
patatesleri doğrayıp haşlıyoruz
havuçları ve kara lahanayı da rendeleyip veya doğrayıp bir kaç kaşık zeytinyağıyla kavuruyoruz
turşumuzu da doğruyoruz
yoğurdumuzun içine tuz ve mayonez koyup karıştırarak pürüzsüz bir kıvam elde ediyoruz
turşuyu ekliyoruz
patates, karalahana ve havuç soğuyunca onu da yoğurdun içine ekliyoruz
vee salatamız hazır






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...