13 Şubat 2011 Pazar

yeni blog 'sessiz harfler'

  Ben blog açmaya karar verirken kendi ihtiyaçlarıma cevap verme amacıyla kürt-zaza mutfağını ve damağına uygun yemek tarifleri için açmıştım. Benim için internette bir eksiklikti ablalarım lezzetli yemekler yapar ve erkeklerimiz seçicidir mutfağa girip yemek yapmak istediğimde ablalarıma danışmak her zaman olmuyo (kendimi ne sanıyosam artık gururuma dokunuyo) bende internete girerdim tarifler her zaman bizim damak tadımıza uygun olmuyo. şöyle acılı-ekşili-salçalı. E eski yemekleri de bulamıyoduk. Bu sebeplerle ben açtım bloğu illa kendi yaptıklarımı bloga eklemek istediğim için olmadı pek yapamıyodum çünkü sonra baktım tarifler genele açılmış sonra baktık ki şimdiki son durum ortada blog tamamen kek bloguna yani esas alnıma girmiş.
  Hadi bunlar bi yana epeyce yazı yazmışım içimden blogun ne olduğu belli değil. Bende yeni bir blog açmaya karar verdim. Buradaki sessiz harfler etiketli ve tarif dışı yazılarımın tümünü oraya taşıdım.

3 yorum:

  1. Hayirli olsun bende cok severim acili, eksili falan bende Mardin'liyim ama arabiz biz... Yemeklerimiz hep oyle olur ancak istanbul'a geldigimizden beri bizde bozduk hani yavas yavas...Neyse hayirli bayramlar canim ziyaretin icin tesekkur ederim...Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. valla iyi yapmışsın bebişimm :) benımkıde baya karısık :D ama gende tarif daha çok ordan kurtarıyoruz :D

    YanıtlaSil
  3. tesbih taneleri ben teşekkür ederim çok zarifsiniz :)
    aieşem sen de düzenle blogunu yaws çok karışık
    bak boynuz kulağı geçtiğini sanaraktan bir de tavsiye de bulunuyo :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...